Saturday, March 12, 2011

terase bodoh nyer diri...

argghhhhh...
terasa bodoh sangat diri aku nih...selalu jek nak menyusahkan diri..selalu perlu menyusahkan orang lain..

kenapa mesti aku nak susahkan orang lain..kenapa aku nih lambat sangat..kenapa aku ni bodoh sangat...kenapa asyik nak mengikut jek apa orang cakap...

KENAPA,KENAPA, KENAPAAAAAAA...
kenapa aku bukan orang yang boleh berusaha sendiri..kenapa aku bukan orang yang pandai serba serbi tak payah asyik nak susahkan orang lain..


jadi orang lain kali jangan 'ngotot' jek kata orang jawa...

macamana nak ubah diri nih...YA ALLAH lemahnya aku...aku rasa nak nak nangis sekarang...BOLEH KE???

tak kire ar, nak nangis jugak....WUARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

kenapa perjalanan hidup aku terlalu sukar..kenapa tak semudah orang lain..
aku tak kuat semangat YA TUHAN..

macam serba serbi dalam hidup aku semuanya x smooth...kuat sangatkah aku nih YA TUHAN...

emosi tak stabil skarang nih...harap maklum

0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Energy News.