Sunday, November 15, 2009

3 tahun setengah…

3 tahun setengah wei 3 tahun setengah korang tau tak…3 tahun setengah saya belajar kat upC nih wa cakapluuuuu..

elehhhh orang lain study 6 tahun 8 tahun x kecoh punnn…

ah biarla aku rasa 3 tahun setengah tu macam 30 tahun setengah tau x…ingat senang ke nak bertahan sampai sekarang nih..THANKS A LOT TO GOD sebab panjangkan umurku sampai sempat study 3 tahun setengah nih..and im really HOPE GOD can give me longggggg age (hahaha betul ke ayat bI aku nih…sori la wei tunggang langgang) sebanyak ermmmmm 40 tahun ke (23 + 40 =63)..ermmm ok la tuh…

aisyyyy kau pieja 63 tahun tu baru nak main ngan anak cucu tau tak…

ok lah tu mengadap ilahi time tuh saya tak nak membebankan anak cucuku kelak,lagipun dalam keadaan dunia yang agak tunggang langgang nih mampu ke nak bertahan 50 60 tahun lagi…40 tahun tu pun belom tentu weiiii…apa yang penting sebagai hambaNya banyakkan berdoa jek la moga dipanjangkan umurku dan kalian semua…husyyy insaf sekejap…ok BACK NOW!!!!

3 tahun setengah kat upC nih pun da cukup bertambun dan bertimbun pengalaman yang saya dapat..dari yang syusyah tahap keluar air mata berdarah (tipu jerr) ke yang paling suka suki tahap air mata terkeluar-keluar payah nak berhenti (hahahaha..)…

Kat upC jugaklah saya betul betul belajar erti PERSAHABATAN ..tak tahulah eak..nape eak..kalau korang perasan la eak..aku kan eak..suke sangat eak..cerita pasal persahabatan eak…eakeakeak…

Ok ok aku tau kau orang johor pieja!!! Tak payahlah nak guna kiasan berbunyi eka tuh..

Shut up u!!!

kalaulah diri nih diberi pilihan persahabatan atau cinta…I rasa peluang besar I pilih persahabatan kotttt…tapi tak tahulah sahabat sahabat I tau ke tak yang I akan pilih diorang tuh dulu…I nih kan kalau sayang orang memang tak suka tunjuk…sayang dalam hati kata orang…ngeh3..

kalau dulu masa sekolah tak berapa faham cara kawan yang betul..kawan ikut suka hati aku jek…agak agak boring aku say baibai..tapi sekarang dah pandailah nak telek mentelek kawan nih…almaklumlah kawan bermacam kawan ada kawan masa senang, kawan masa syusyah, kawan takda perasaan..( menulis sambil nyanyi lagu jalil hamid tuh pasal ayam)…tapi tak pe semua pun aku accept jerrrr…


lepas nih kena carik kawan baru lagi..kalau panjang umurlah kann…but kompom I will miss mereka nanti..mereka yang mewarnakan hidup saya sepanjang 3 tahun setengah nih..

sebenarnya entri nih just nak cerita cerita kosong tanpa niat dan tujuan yang khusus..nak cerita lebih lebih pun tak de bukti…

tapi I promise nanti I letak gambar “memory @ upC “ dalam blog comel nih..korang tunggu jak bah…

haaaa…lupa plak..my hosmate da balik dah sorang ..si nong balik sabah sudah..nong housemate yang boleh kata antara paling best sayalah..kompom!!! gila-gila..thats why leh join ngan dia kot..memang tak sah tak gelak kalau dengan dia tak percaya tanyalah dia..haha..macam boleh jak..



mase nih ujan lebat nak tunggu rede snap jap ( dari kiri : nong, pieja)



before pergi exam..kita snap dulu..(dari kiri: pieja(mukaku merapu), nong..)

habis kau balik bile pieja????

saya balik lambat gih..20hb ada taklimat praktikum..exam da habis pun tiada guna juga..so menganggur jekla skang nih kat umah...tapi sebenarnya banyak gak urusan tak setel lagi..nak kene jumpa penyelia dr talib ngan en burn..takpe takpe pelan pelan kayuh…

hermmmmm im waiting for besday girl…hehe…10/12 is coming soon…countdown countdown...hehe…

0 comments:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Energy News.